Пастелни цветове през есента

Здравейте ! Ето го и първия ми пост на тема мода ! Днес ще ви покажа един от любимите ми тоалети за есенните дни.

Въпреки че много ми харесва идеята да включим есенни цветове към дрехите си , не мога да се откажа и от така любимите ми пастелни – или по-конкретно бебешкко розово.

Обожавам този цвят. Намирам го за изключително нежен и много обичам да го нося. 

Попринцип , когато си избирам тоалетите винаги първо избирам една конкретна дреха и вече покрай нея избирам останалите .

В тази визия основно ми е палтото . То е може би любимата ми дреха тази година – мека , удобна и не прекалено дебела като палто за зимата , но топли достатъчно за есента.

Под връхната дреха заложих на друг розов елемент – тениска с щампи и отдолу обух бели панталони , които смятам завършиха перфектно комбинацията от цветове.

До следващия път , Джулия

Leave a comment